Galerie

Speed Up Camp- październik 2016

To pierwszy obóz tego typu w naszym wykonaniu. Skupiliśmy się tym razem nie tyle na bieganiu po Tatrach (choć udało się nam odbyć piękna wycieczkę biegową nad Czarny Staw Gąsienicowy i na Kasprowy), co przede wszystkim na nauce budowania wydolności poprzez szybsze treningi w drugim i trzecim zakresie intensywności, wykonywane na stadionie COS w Zakopanem. Oprócz tego sporo szlifowania techniki biegu, obalanie mitów na temat żywienia w sporcie autorstwa dra Jakuba Czaji, oraz świetna atmosfera od początku do końca trwania obozu!

obóz wysokogórski w Alpach

Tym razem zabraliśmy naszych podopiecznych w Alpy by trenować w warunkach hipoksji. Z naszego hotelu położonego na wysokości 1830 m.n.p.m. ruszaliśmy na przeróżne treningi. Zdobywaliśmy wysoko położone przełęcze, trzytysięczne szczyty, w dolinach po płaskim uczyliśmy się biegać szybko, a w ramach regeneracji stymulowaliśmy mięśnie wskakując do lodowatych jezior i rzek oraz spożywalismy cudowne potrawy włoskiej kuchni 😉 Wrócimy tam za rok!

Women Camp maj 2016

Obóz różowych panter, a raczej kozic 😉 Women Camp był jak zwykle pełen wzajemnych inspiracji, motywacji i babskiej energii. Zarówno starsze jak i młodsze, mocniejsze oraz początkujące – wszystkie dziewczyny pokazały, że chcieć znaczy móc!

Spring Weekend marzec 2016

Weekendowy miniobozik to trzy dni bardzo intensywnych działań biegowo – ćwiczeniowo -merytorycznych. Biegaliśmy z Jakubem Czają, Magdą Derezińską i Jackiem Wichowskim w naszych pięknych Tatrach, zerkijcie!

Obóz jesienny 2015

Tak trenowaliśmy na listopadowym obozie. Było wyjątkowo mroźnie, ale i zarazem wyjątkowo pięknie 😉 Zobaczcie sami!

High Tatra Running Summer Camp

Fotorelacja Oli Szmigiel-Wiśniewskiej/Running Creatives z letniego obozu, jaki odbył się po słowackiej stronie Tatr. Polecamy gorąco, bo zdjęcia i trasy wspaniałe!

Women Camp powered by Nike+ 2015

W babskim gronie, pod okiem Mariusza Giżyńskiego, Kuby Wiśniewskiego, Kuby Czaji, Przemka Sobczyka oraz Magdy Derezińskiej, przeniosłyśmy góry;-) Było lepiej niż świetnie!

Obóz skiturowy Tatra Running Dynafit Academy

Fotorelacja z obozu skiturowego, jaki odbył się w lutym 2015 w Tatrach. Niewiarygodnie piękna pogoda, świetni uczestnicy, wspaniałe i bardzo intensywne dni pod okiem świeżo upieczonej v-ce Mistrzyni Świata Ani Figury, oraz Magdy Derezińskiej-Osieckiej i Jacka Żebrackiego. Polecamy piękne zdjęcia Julity Chudko Photography+

Tatra Running Autumn Camp 2014

To był wspaniały i owocny treningowo czas! Zdjęcia przepiękne, ostrzegamy 😉

Obóz wysokogórski w Szwajcarii, sierpień 2014

Wyjątkowy obóz w wyjątkowym miejscu. Ostatni tydzień sierpnia spędziliśmy w Alpach na wysokości ponad 1800m, trenowaliśmy w przepięknych sceneriach i na dużych wysokościach. Uwaga – zdjęcia zapierające dech w piersiach!

Summer Camp 2014

Zapraszamy do obejrzenia kilkudziesięciu ujęć z naszego ostatniego, bardzo udanego obozu. Szczególnie warto, bo tym razem oprócz fotostrzałów z komórek mieliśmy ze sobą wyjątkowych fotografów; Olę Szmigiel i Julitę Chudko Photography.

Obóz przygotowujący do Biegu Rzeźnika

Kilkanaście ujęć z pierwszego naszego obozu dla biegaczy ultra. Przemierzyliśmy kawał Tatr Polskich w śniegu i błocie, po łąkach i wśród krokusów. Zobaczcie sami jak pięknie nam było!

obóz biegowy- listopad 2013

Tegoroczny listopad, podobnie jak ten minionego roku – sprzyjał nam bardzo dobrą pogodą. Pobiegaliśmy przednio, zobaczcie 😉

Wysokogórski obóz biegowy St Moritz 2013

Wyjątkowy obóz w wyjątkowym miejscu! Trenowaliśmy w szwajcarskich Alpach – na najwyższym poziomie i na dużej wysokości. Efekty – życiówki naszych wytrwałych i pracowitych uczestników w maratonach i innych biegach długich. Jeśli nam trochę zazdrościcie to lepiej nie oglądajcie tych zdjęć 😉

Obóz czerwiec 2013

obóz biegowy – marzec 2013

Nasze pierwsze urodziny;-)

Świętujemy właśnie okrągłą, pierwszą rocznicę obozów biegowych Tatra Running! Przemierzyliśmy kawał Tatr z fantastycznymi ludźmi z całej Polski, w świetnej atmosferze i pięknej pogodzie, stając się dzięki Wam wiodącym w Polsce organizatorem obozów biegowych. Dziękujemy!

Obóz biegowy – listopad 2012

Obóz 14-18.11.2012 przebiegł pod hasłem rekordów. Najwięcej uczestników (20 osób), najwięcej wykładów teoretycznych, najdłuższa wycieczka marszobiegowa i najwyższa pokonana wysokość npm (Krzyżne 2112 m). I w rekordowej jak na listopad pogodzie!

Obóz biegowy – sierpień 2012

Sierpniowy obóz A.D. 2012 przebiegł do historii. Niesamowite wycieczki biegowe do Czarnego Stawu Gąsienicowego czy w rejon Czerwonych Wierchów były mocnymi akcentami obozu, na którym nie zabrakło teorii, odnowy, nutki szaleństwa, no i integracji. Widok zdziwionych min turystów – bezcenny!

Obóz sportowo-przyrodniczy TR Kids – lato 2012

To były baaardzo intensywne i pełne emocji dni! Dzieciaki pokazały, że są pełne pasji do zdobywania gór i poznawania ich mieszkańców, do pracy artystycznej oraz do wszelkiego rodzaju wyzwań sportowych, którym przyszło im stawić czoła na obozie. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć.

Obóz biegowy – czerwiec 2012

Z nieskrywaną radością spieszymy poinformować, że dniach 20-24 czerwca odbył się kolejny, bardzo udany obóz biegowy Tatra Running w Zakopanem. Wzięło w nim udział piętnaścioro uczestników z całej Polski, o rozpiętości wieku od 19 – 48 lat.

Obóz kobiecy – luty 2012

Obóz kobiecy Tatra Running był czynem naszej miłości do biegania i Tatr. To z tej miłości pokonaliśmy prawie 1600 m przewyższenia i około 70 km w ciągu czterech dni. W górach kilometry liczą się podwójnie, wie o tym każdy, kto biegania na wysokościach skosztował. Ten czyn to wyczyn, a oto jego krótkie podsumowanie;-)