Blog

Obóz Speed Up- październik 2016

0 Obóz Speed Up- październik 2016

To pierwszy obóz tego typu w naszym wykonaniu. Skupiliśmy się nie tyle na bieganiu po Tatrach, co przede wszystkim na konkretnych treningach budujących naszą wydolność oraz szybkość. Oprócz tego sporo szlifowania techniki biegu, obalanie mitów na temat żywienia w sporcie autorstwa dra Jakuba Czaji, oraz świetna atmosfera od początku do końca trwania obozu!

Obóz wysokogórski w Alpach – było ekstra

0 Obóz wysokogórski w Alpach – było ekstra

Zapraszamy do obejrzenia pięknych zdjęć z pięknych biegowych miejsc! Tym razem zabraliśmy naszych podopiecznych w Alpy by trenować w warunkach hipoksji. Z naszego hotelu położonego na wysokości 1830 m.n.p.m. ruszaliśmy na przeróżne treningi. Zdobywaliśmy wysoko położone przełęcze, trzytysięczne szczyty, w dolinach po płaskim uczyliśmy się biegać szybko, a w ramach regeneracji wskakiwaliśmy do lodowatych jezior i rzek oraz spożywaliśmy cudowne potrawy włoskiej kuchni 😉 Wrócimy tam za rok!

Konkurs! Do wygrania pakiet startowy na Tatrzański Festiwal Biegowy

0 Konkurs! Do wygrania pakiet startowy na Tatrzański Festiwal Biegowy

W ramach współpracy z Tatrzańskim Festiwalem Biegowym ( www.tatrafestbieg.pl ) ogłaszamy konkurs, w którym wygraną jest pakiet startowy w wybranym biegu organizowanym na Festiwalu ( Tatra Fest Bieg – 56km, 3100m. przewyższenia lub Tatra Vertical – 10km, 1200m. przewyższenia). Obydwa biegi odbywać się będą w pięknych rejonach Polskich Tatr Zachodnich i w dużej mierze na głównej grani Tatr!

Women Camp maj 2016

0 Women Camp maj 2016

Obóz różowych panter, a raczej kozic 😉 Women Camp był jak zwykle pełen wzajemnych inspiracji, motywacji i babskiej energii. Zarówno starsze jak i młodsze, mocniejsze oraz początkujące – wszystkie dziewczyny pokazały, że chcieć przenosić góry, znaczy móc przenosić siebie w górach;-)

Autumn Camp 2015

0 Autumn Camp 2015

Już po raz czwarty mieliśmy przyjemność listopadowo prowadzić obóz biegowy dla amatorów z całej Polski. Pogoda, również czwarty rok z…
Read More »

Czytaj więcej »

Ogłaszamy konkurs – do wygrania atrakcyjne nagrody!

0 Ogłaszamy konkurs – do wygrania atrakcyjne nagrody!

Zapraszamy Was do wzięcia udziału w naszym fejsbukowym konkursie! Do wygrania atrakcyjne nagrody od naszych sponsorów/partnerów ( Nike, Buff )…
Read More »

Czytaj więcej »

0 Na lądzie, w powietrzu czy pod wodą? O zaletach biegania jako aktywności lądowej

Czuję, że poznałem dane miejsce tylko wtedy, kiedy pokonałem je biegiem. Czuję i słyszę bicie serca, walczę z grawitacją, ale jej nie zaprzeczam. Kiedy biegam w mieście, szybko i skutecznie zanurzam się w siebie i odcinam od świata, jednocześnie pozostając z nim w namacalnym kontakcie – pisze nasz trener Kuba wiśniewski.

High Tatra Running Camp w słowackich Tatrach

0 High Tatra Running Camp w słowackich Tatrach

W minioną niedzielę zakończyliśmy kolejny już, czwarty obóz letni. Tym razem po raz pierwszy zorganizowaliśmy obóz  w słowackich Tatrach, w samym ich sercu – Szczyrbskim Plesie, na wysokości 1350m. Gościem specjalnym był Henryk Szost, czołowy europejski maratończyk i rekordzista Polski.

Obóz biegowy listopad 2014

0 Obóz biegowy listopad 2014

Pięć wyjątkowo owocnych treningowo, merytorycznie oraz towarzysko dni. Niedawno zakończył się kolejny, jesienny obóz biegowy. Zapraszamy na kilka słów podsumowania.

Obóz wysokogórski w Szwajcarskich Alpach, sierpień 2014

0 Obóz wysokogórski w Szwajcarskich Alpach, sierpień 2014

Ostatni tydzień sierpnia spędziliśmy na biegowo w Alpach. Grupa trzynastu uczestników przemierzyła pod naszymi skrzydłami ponad 100km w terenie bardzo urozmaiconym – począwszy od płaskich terenów wokół jezior położonych na wysokości ok 1800m.n.p.m., po alpejskich dolinach, łąkach i lasach, na stadionie, skończywszy na  potężnych, ponad trzytysięcznych szczytach ( Piz Nair, Corvatsch).